13 lutego 2015

Jedna z 8 cech człowieka sukcesu

Badania nad ludźmi bogatymi (miliarderami) i biednymi wykazały znaczące różnice w mentalności między jednymi i drugimi...

88% czyta książki 30 min. dziennie, biedni 2%
I to jedna z cech, która pomaga osiągnąć zamierzone cele. 
*po więcej zapraszam tu -> Success and Change

Ja cenię rozwój mojego człowieka tak więc i ja zasiadam do "rozwijającej" lektury. Nie mam na myśli czytania wiadomości w internecie czy krótkich newsów z gazety. Mówię tu o czytaniu KSIĄŻEK. Mój dzień wygląda różnie, nie mam jednego powtarzalnego schematu pracy dlatego różnie u mnie z tym czytaniem, ale się staram :) 
Dzisiaj pogoda nastraja i wraz z lekturą (dziś książka z dziedziny 'rozwój osobisty') łapiemy trochę słońca :) 
staw oleśnicki
"Kto czyta książki żyje podwójnie" - Umberto Eco
A Wy co czytacie na co dzień? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz