26 marca 2015

Ogłoszenie parafialne, czyli o czym będą kolejne posty :)




Mam mnóstwo informacji dla Was i pomysłów na posty. Nie mogę się zdecydować o czym pisać w pierwszej kolejności :)

Na pewno kolejny post będzie początkiem cyklu jak się nie dać wiosennemu przemęczeniu, czyli co nam doda energii i jak nie złapać infekcji w tym specyficznym okresie roku :) 

Poza tym rusza sezon na sok z brzozy - mam nadzieję, że wyłapię ten moment na swoim podwórku i podzielę się z Wami propozycją koktajlu z sokiem brzozowym (sok może pojawiać się w różnych rejonach Polski z kilku tygodniowym opóźnieniem, ale przyjmuje się, że od marca ruszył sezon :)

Planuję też posty o:

  • mące kokosowej
  • karobie
  • korzeniu maca
  • korzeniu traganka błoniastego
  • naturalnych kosmetykach/środkach do czyszczenia (które można zrobić w domu)
  • trawie pszenicznej (nie jest ona do wysiania na trawnik, ale do jedzenia, gdyby ktoś nie wiedział:)
  • co ma wspólnego żonglerka z efektywną nauką
  • nie ominę też działu pod tytułem "aromaterapia" - o tym powstanie pewnie cykl postów...

...i wiele innych :)

Chętnie przyjmę od Was propozycje o czym chcecie się dowiedzieć, o ile nie wybiega to poza obszar mojej wiedzy i zainteresowań :)

P.S. obserwujcie "MOJE ARTYKUŁY" - za jakiś tydzień będzie niestandardowo o witaminie C...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz