14 lipca 2015

[migawka z życia]

Piszę profesjonalny artykuł, a co! :)

Pojawiło się na polskim rynku nowe profesjonalne czasopismo z dietetyki "Polish Jurnal of Nutrition", a razem z nim nowy cel do realizacji - publikacja mojej pracy magisterskiej. Chciałam już dawno pochwalić się światu moją pracą, ale dostępne czasopisma nie wydały mi się odpowiednie dla mojego dzieła, aż nie pojawiła się nowa gazetka :) Po wyjaśnieniu spraw formalnych mogę zasiąść do pisania. Nie jest to pisanie totalnie od nowa, raczej podrasowanie już napisanej pracy i przerobienie jej na standardy artykułu naukowego. Mimo to porównywalnie czasochłonne i trwające kilka długich miesięcy. Nie jest to artykuł podobny do tych, które już napisałam - bardziej specjalistyczny, wymaga mega skupienia i trzymania nerwów na wodzy. Nie jest tak zabawnie przy pisaniu jak przy innych artykułach, ale czego się nie robi na 5 minut sławy :D 
Jak ja się cieszę, że mam naturę zbierania gazet, kartek, notatek, zapisywania tego o czym akurat myślę, segregowania papierów. Dzięki temu mam całe piśmiennictwo, które posłużyło mi do napisania pracy dawno temu i nie muszę biegać po bibliotekach :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz