16 lipca 2015

Moja wczesna kolacja


Naszła mnie straszna ochota na cukinie, ale chciałam ją w nowej postaci, leczem i cukinią w panierce się przejadłam. Pogrzebałam w moim zeszycie z przepisami i znalazłam przepis na spaghetti z cukinią i gorgonzolą. Porcja dla 2 osób.

  • makaron gotujemy "al dente" (nie miałam typowego makaronu do spaghetti, ale to smaku przecież nie zmienia :)
  • cukinie 300 - 400 g obieramy ze skórki, kroimy w plasterki (ja każdy plasterek pokroiłam jeszcze na 2 lub 4 części)
  • cukinię opruszamy mąką i smażymy razem z 2 ząbkami czosnku
  • do usmażonej cukinii dodajemy ugotowany makaron, posiekaną bazylię i 100 g sera pleśniowego (nie miałam oryginalnej gorgonzoli i użyłam zwykłego sera z niebieską pleśnią)
  • niczym nie doprawiałam



smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz