11 czerwca 2015

Lubisz nutelle?

3 składniki, które trzeba ze sobą wymieszać...

Przepis mojej koleżanki:
  • 1 awokado (dojrzałe awokado to takie, które w dotyku jest lekko miękkie, a po obraniu ze skórki bez wysiłku rozgniata się je widelcem)
  • 1 łyżka miodu
  • 3 łyżki KAROBU (jak nie macie karobu to zwykłe kakao)

Awokado blenderujemy (ja rozgniotłam widelcem) i dodajemy resztę składników. Mieszamy i gotowe. 


Smakuje identycznie jak nutella i teraz możecie bez wyrzutów sumienia się nią objadać :) Awokado nie ma tłuszczu, karob ma niski indeks glikemiczny, a miód to wiadomo.

U mnie szybko schodzi, na zdjęciu już resztka :)






                                         Croissant z "nutellą"                                    

  • płat ciasta francuskiego (no chyba, że umiecie sami zrobić - ja nie umiem więc kupiłam gotowca :)
  • nasz krem czekoladowy z awokado
Ciasta nie wałkujemy tylko kroimy od razu na trójkąty, nadziewamy i zawijamy. Pieczemy 20 minut w 165 stopniach.






Smacznego!